Ook na je aankoop zorgt meubelen Neven graag voor de best mogelijke service. Heb je een probleem met je meubel?
Neem gerust contact op met ons via email service@meubelen-neven.be of via de knop “een service melden” . Voor een optimale dienst na verkoop en verdere vragen zijn we ook graag telefonisch bereikbaar.
Garantie
Bij aankoop van je meubel brengen we je graag op de hoogte van de bijhorende garanties. Heb je nog specifieke vragen daaromtrent, neem gerust contact op met ons. Heb je een probleem met je meubel en wil je gebruik maken van je garantie? Dat kan je makkelijk via je account op ‘Mijn Neven’ of via email service@meubelen-neven.be . Geef even aan over welk meubel het gaat en wat het probleem precies is. Om het gebrek visueel te verduidelijken kan je ook een foto bijvoegen. Natuurlijk kan je ook even telefonisch contact met ons opnemen of langskomen in onze woonwinkel.
Levering
Een deel van ons assortiment is steeds in voorraad en kan daardoor onmiddellijk meegenomen worden. Deze pakketten hebben een duidelijke montage-instructie zodat je dit makkelijk zelf kan monteren.
Past het pakket niet in je wagen? Vraag ons dan naar de voorwaarden om aan huis te laten leveren. Sommige meubelen worden gratis aan huis geleverd, anderen vergen dan weer een kleine meerprijs. Aan huis leveren wordt steevast op voorhand afgesproken. Ook voor de minder handige Harry’s onder ons bieden wij de mogelijkheid om de montage aan ons gekwalificeerd personeel over te laten. Vraag hieromtrent ook steeds naar de voorwaarden.
Betaling
Na bestelling van je meubel in onze woonwinkel, vragen we je om minstens 25% van het aankoopbedrag te betalen. Dat kan cash of met Bancontact, Visa of Mastercard. Voor de betaling van het het resterende bedrag bieden we je enkele mogelijkheden:
- Je betaalt het resterende bedrag in onze woonwinkel. Dat kan tot 5 werkdagen voor de levering.
- Je betaalt het resterende bedrag via je online ‘Mijn neven’ account op www.neven.be.
- Je betaalt het resterende bedrag bij de levering zelf. Dit kan via PC banking met afdruk van de overschrijving. Dit kan ook met de kredietkaart. Daarvoor moet je de limiet verhogen bij je financiële instelling. Of je kan contant betalen als de som van de bestelbon niet hoger is dan € 3000 .
Webshop
Als je een meubel via onze webshop bestelt, vragen we je om het volledige aankoopbedrag meteen te voldoen via je ‘Mijn Neven’ account. Meubelen Neven handelt de bestelling verder af na bevestiging van je betaling. Online betalen kan je door gebruik te maken van Bancontact, Visa of Mastercard.